Jednym z celów stawianych sobie przez marketing jest budowa stałych, dobrych relacji. Korzystne jest mieć je z klientami i kontrahentami. Równie cenne jest to, że klient będzie stale korzystał z oferty firmy, jak i to, że ma się bardzo dobre, stabilne relacje biznesowe.
Budowę takich więzi można połączyć z czymś tak miłym, jak dawanie prezentów. Można wybrać kalendarze trójdzielne jako taki podarek. Jest to coś, co przyda się zarówno w biurze współpracownikom, jak i w domu u klientów. Można by na ten cel wybrać cokolwiek. Kalendarz ma natomiast tę przewagę, że jest to coś, co będzie służyć cały rok. W dodatku osoba nim obdarowana będzie miała styczność z taką formą reklamy bardzo często. Wiesza się przecież kalendarze trójdzielne ścienne w miejscu, gdzie bardzo dobrze będzie się je widzieć. Są one bardzo praktyczne, ponieważ dają wgląd nie tylko i wyłącznie w bieżący miesiąc, ale też w poprzedni i następny. Charakter reklamowy nadaje im świetny nadruk. Trzeba na nich znajdować logo firmy. Grafika musi nawiązywać do jej oferty. Może również być na kalendarzu jakieś hasło czy zabawny rysunek lub coś inspirującego. Sporo zależy od tego, dla jakiej branży kalendarze trójdzielne reklamowe są zamawiane. Podarowanie takiego kalendarza to miły gest i jednocześnie ma cościowy podarek. Jest to zarazem reklama, która będzie działać całe 356 dni w roku. Chcąc korzystać z takiego dobrego pomysłu marketingowego, powinno się posiadać na uwadze terminy. Najlepszy czas na podarowanie kalendarza to końcówka mijającego roku. Można także dawać go na początku tego, którego dotyczy.
Zobacz również: aldo-kalendarze.pl/zdjecia.