Kalendarz firmowy

Jednym ze możliwości, w jakie aktualnie reklamują się firmy, są kalendarze. Te drukuje się w różnym schemacie i na potrzeby różnych firm. Nie bardzo trudno się domyślić, że najmniej kosztują te kalendarze reklamowe, które mają postać niewielkich karteczek.



Formatem nie są one większe od typowych wizytówek. Takie kieszonkowe kalendarze częstokroć nosi się w portfelach. Choć należy przyznać, że dobie smartfonów, takie kalendarzyki cieszą się coraz mniejszym zainteresowaniem. Wciąż jednakże można je spotkać. Inną wersją kalendarzy firmowych są takie kalendarze, które są kalendarzami ściennymi. Mogą to być kalendarze, które są niczym innym jak pojedynczą duża kartka, na której rozpisane są poszczególne miesiące i gdzie znajduje się grafika nawiązująca do firmy. Kalandrze dla firm mogą również wyglądać inaczej. Spotka się kalendarze trójdzielne, gdzie poszczególne miesiące rozpisane są na osobnych kartkach. Takie kalendarz w zasadzie składa się z czterech, a nie trzech części. Trzy z nich stanowią kartki z miesiącami roku, czwarta część kalendarza stanowi część graficzna, która jest nie tyko ozdobą, niemniej jednak i tym elementem kalendarza, za pomocą którego firma się promuje. Drukuje się również kalendarze książkowe dla firm. Takie jednak najczęściej udostępnia się pracownikom danej firmy albo jej właściwym klientom i kontrahentom. Nie można kupić książkowego kalendarza danej firmy, bo te w każdej chwili drukuje się jedynie na zamówienie. W pewnych przypadkach takie kalendarze dokładane są do towarów firmowych jako gratisy, niemniej jednak to zdarza się raczej rzadko. Przede wszystkim dlatego, że kalendarze książkowe nie są tanie.
Sprawdź również informacje na stronie: http://www.eveo.eu.